چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟

بزرگترین مجله آموزشی زیبایی و آرایشی

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟

۲۶۹ بازديد

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟

بهترین مارک ریمل ضد آب برای استفاده در مکان‌هایی مانند استخر، جاهای گرم و مرطوب و سالن های ورزشی مناسب است. این ریمل ها کاملاً ضد آب هستند و در صورتی که در معرض آب یا عرق صورت شما قرار بگیرند به‌هیچ‌وجه زیر چشم نمی ریزند و پاک نمی شوند، اما برای انتخاب یک ریمل ضد آب مناسب بهتر است ابتدا درباره برند های تولید کننده لوازم آرایشی باکیفیت اطلاعات کافی داشته باشید و به فاکتورهایی که برای انتخاب ریمل ضدآب مهم هستند توجه کنید. در این مقاله به نکات مهمی که قبل از خرید ریمل ضد آب و با آن توجه کنید اشاره می‌کنیم تا بتوانید از بین برندهای تولید کننده ریمل ضد آب یکی را انتخاب کنید. 

نکات مهم قبل از خرید ریمل ضد آب

ریمل ضد آب مانند سایر ریمل‌های دیگر که به‌عنوان لوازم آرایشی خانم ها مورداستفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند. برخی از برندهای تولید کننده از مواد باکیفیت برای ساخت این ریمل ها استفاده می کنند که البته قیمت این محصولات بسیار بالا است، اما برخی دیگر از تولیدکنندگان هستند که با استفاده از مواد بی‌کیفیت و غیراستاندارد اقدام به تولید ریمل ضد آب می کنند.

 درست است که قیمت این محصولات پایین است، اما ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد و به عضو حساسی مانند چشم آسیب برساند. معمولاً تولیدکنندگان معتبر از ماده دی متیکون کوپلیول استفاده می‌کنند تا ریمل ها خاصیت ضدآب پیدا کنند.

 این ماده باعث می‌شود تا ریمل ماندگاری بالایی داشته باشد و افرادی که قصد دارند در روزهای بارانی، مناطق گرم و مرطوب، استخر یا مهمانی از یک ریمل ضد آب استفاده کنند به راحتی با این ریمل ماندگاری آرایش خودشان را تضمین کنند.

 قبل از خرید ریمل ضد آب حتماً روی بسته‌بندی محصول را ببینید. در صورتی که کلمه ضد آب یا WaterProof روی بسته درج‌شده باشد، نشان دهنده این است که ریمل ضد آب است.

 این ریمل ها برای پاک کردن نیاز به میسلار واتر یا مواد پاک‌کننده آرایشی دارند.

 برای ساخت ریمل های ضد آب از آب استفاده نمی شود و سایر ترکیبات تشکیل دهنده آن روی بسته محصول نوشته شده است؛ بنابراین دقت کنید که اگر به میزان بسیار کمی از آب در فرمولاسیون ریمل استفاده شده باشد، باید متوجه شوید که این ریمل ضد آب نیست!

بهترین مارک ریمل ضد آب در مقایسه با سایر ریمل‌های معمولی دوام بیشتری دارد و به دلیل رطوبت، تعریق و یا تماس با آب پخش نمی شود.

تمیز کردن ریمل های ضد آب سخت‌تر از ریمل‌های معمولی است و برای پاک کردن آن ها به مواد شوینده قوی‌تری نیاز دارید.

برخی از ریمل های ضد آب دارای پایه روغنی هستند، بنابراین برای افرادی که پوست چربی دارند توصیه نمی شوند چرا که ممکن است دور چشم ها پخش شوند.

 انواع مختلف ریمل ضد آب با قیمت های متفاوت و تولید برندهای ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خودتان هر یک از انواع مختلف را انتخاب کنید. از ریمل ضد اب برای استخر هم می توان استفاده کرد.

بهترین مارک ریمل ضد آب

برای استفاده از ریمل ضدآب که خاصیت تقویت کنندگی داشته باشد و کیفیت بالایی داشته باشد باید با برخی از برندهای معتبر تولید کننده ریمل ضد آب آشنا باشید. به همین خاطر در این قسمت ما چند نمونه از برندهای تولید کننده ریمل ضد آب باکیفیت را به شما معرفی می کنیم.

ریمل حجم دهنده ضدآب ایزودورا سری بیگ بولد 

حجم دهی فوق‌العاده زیاد
مقاوم در برابر آب
دارای بافت کرمی، حاوی رنگدانه‌های سیاه کربنی
خشک شدن سریع و امکان استفاده‌ی چندلایه
دارای برس بزرگ از جنس فیبر با شانه‌های کوتاه و بلند
ضد آب
مناسب برای چشم‌های حساس
قابل استفاده برای مصرف‌کنندگان لنز

 

 ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

*حجم دهی فوق العاده زیاد

*مقاوم در برابر آب

*مناسب برای چشم های حساس

*قابل استفاده برای کسانی که از لنز استفاده میکنند

*بدون رایحه

*حاوی رنگدانه های سیاه کربنی

*دارای بزرگ از جنس فیبر با شانه های کوتاه و بلند ضد آب

 

ویژگی های اصلی ریمل بلند کننده لش مستر نوت

  • حجم دهنده و بلند کننده مژه
  • حاوی ویتامین E
  • مرطوب کننده و مغذی ریشه مژه
  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال
  • حالت دهنده چشم
  • دوام بالا
  • عدم ریزش زیر چشم
  • چسبندگی در مژه ها ایجاد نمی کند
  • ضد آب
  • عدم وجود پارابن
  • رنگدانه قوی
  • کیفیت عالی
  • قیمت مناسب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.